Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 7 de febrero de 2019 - 10h

Concentración de apoyo a las piqueteras

¿Acordaisvos de les 3 piqueteres de Xixón que fueron deteníes acusaes d'atentar contra'l derechu de les trabayadores, la llibertá sindical y agresión por un piquete fechu en Mango'l pasáu 8M ?
¿Acordaisvos de la campaña de boicot a Mango?
El prósimu xueves 7 febreru tendra llugar el xuiciu a les 3 compañeres acusaes por un delitu escontra'l drechu de ls trabayaores na pasada fuelga xeneral feminista.
Asina que vamos da-y otru emburrión a la campaña de SOLIDARIDÁ.
Mango representa a la perfeción aquello escontra lo que lluchamos milenta muyeres el pasáu 8 Marzu, tiendes que mediante modes imponen un modelu de guapura contranatura, so condiciones llaborales abusives nel comerciu yá nin que dicir de les que producen la ropa...
Anubramos les redes y les cais de solidaridá, Usemos les nueses ferramientes antirrepresives, boicot, sabotaxe y acción directa.
Vamos dexa-yos bien claro que la represión fainos más fuertes.
Entamamos✊
#BoicotMango
#MangaEnMango
#YoTambiénFuiPiquetera
#AbsoluciónPiqueteresXixón
---
¿Os acordáis de las 3 piqueteras que fueron detenidas, acusadas de atentar contra el derecho de los trabajadores, la libertad sindical y agresión por un piquete hecho en Mango el pasado 8m?
¿Os acordáis de la campaña de boikot a Mango?
El próximo jueves 7 de febrero tendrá lugar el juicio a las 3 compañeras acusadas por un delito contra el derecho de los trabajadores en la pasada huelga general feminista. Así que, vamos a darle otro empujón a la campaña de SOLIDARIDAD.
Mango representa a la perfección aquello contra lo que luchamos miles de mujeres el pasado 8 de Marzo, tiendas que a través de modas, imponen un modelo de belleza contranatura mediante condiciones laborales abusivas en el comercio y ni que decir de las condiciones en las que se produce dicha ropa...
Llenemos las redes y las calles de solidaridad, usemos nuestras herramientas antirepresivas, boikot, sabotaje y acción directa.
Les vamos a dejar bien claro que la represión nos hace más fuertes.
Empezamos✊
#BoicotMango
#MangaEnMango
#YoTambiénFuiPiquetera
#AbsoluciónPiqueteresXixón